24 Ağustos 2011 Çarşamba


-          “Oyun bitti mi ?” diye sordu.
-          “Bilmiyorum” dedim.

Gölgem arkamdan yavaş yavaş silinirken,
Tatmin olunmaz bir karanlığın içine doğru yol alıyordum.
Üstelik sonbahar da yaklaşıyordu.
Ve insanların tükenmişlikten  bunaldıkları aşikarken içeri bir sarhoş girdi.

-          “Oyun bitti mi ?” diye sordu.
-          “Bilmiyorum” dedim.

Sabahın erken saatleri leş gibi kokuyordu
Leş toplamaya gelenler, şişe diplerini yokluyordu.
Üstelik cümbüşü, şişenin kızıllığını dert edenler  çalıyordu   
Ve insanların yalnızlıktan bUnaldıkları aşikarken içeri bir sarhoş girdi.

-           “Oyun bitti mi ?” diye sordu.
-          “Bilmiyorum” dedim.

Sonbahar gibi dağılıyordu kalabalık
Birlikte leş gibi yAlnızlık çekiyorduk
Üstelik tek seferde ancak tek nefes alabiliyorduk
İnsanların suskunluktan bunaldıkları aşikar iken içeri bir sarhoş girdi.

-          “Oyun bitti mi ?” diye sordu.
-          “Bilmiyorum” dedim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder