20 Ağustos 2011 Cumartesi

afrikalı çocuğa mektup

mektubuma başlamadan önce oradaki herkesin; büyüklerin ellerinden, küçüklerin gözlerinden öperim.. nasılsınız? afiyette misiniz? bizi soracak olursan allahımıza çok şükür iyiyiz. mahmut amca yeni bir araba aldı. passat. seri hızlı ve karizmatik.. benzini su gibi yakıyor ama olsun gaza bastı mı asfalt ağlıyor be. ağlıyor diyince aklıma geldi. duydum ki ağlıyormuşsunuz?? aa be kuzum niye ağlıyorsunuz.. hayat değer mi gözyaşlarına.. al ordan bir jack daniels unutsun herşeyi..

züleyha teyze yeni bir eve taşındı.. biliyor musun jakuzisi de var.. ohh şöyle sıcak bir duş romatizmalarına iyi geliyormuş.. artık jakuzisiz eve ev denilmiyor. sen de en kısa zamanda bir tane jakuzi almalısın bence..

berke abiye gelince.. onu hiç sorma.. baya kilo aldı.. hep şu lanet olası adana kebab ve fast food yiyeceklerden.. alma diyorum biraz daha vejeteran beslen diyorum kime diyorum ben ohoo.. bak sen, sen ol, kırmızı etten uzak dur. içeçeksen kolanın dietini iç, yeşil sebzeleri de unutma. bol su da tüketmeyi de unutma..

bana gelince valla ne olsun gayet iyiyim.. biliyor musun şu lanet sigarayı bırakmaya çalışıyorum. spora başladım.. trisepslere önem veriyorum.. bak sen de spor yapmayı ihmal etme.. bol proteinli yiyecekler alırsan benim gibi fit bir bedene ve güçlü edelelere sahip olabilirsin. zaten resimlerine baktım da... aa be küçük dostum o nasıl bir beden öyle.. kara kuru, bir deri bir kemikten, bu ne saçma bir bedendir lan. az önem ver bedenine. her gün bir çiğ yumurta al. ama bak fazla bekletme yumurtayı. biliyorum sıcak afrika güneşin de hemen pişerlermiş. ekmekten de uzak dur. ekmek iyi gelmez. kilo aldırır..
duyamadım 'ekmek yok mu' diyosun.. 'ekmek yoksa pasta ye'
ne? ' çok klişesin' mi diyosun. ilahi afrikalı çocuk sen adamı güldürürsün..

ee sen en yapıyorsun.. fotograflarından anladığım kadarıyla teniniz baya yanmış yaşlı afrika güneşinde.. ne güzel hem de bedava.. bizim hanımın solariuma verdiği parayla yeni bir lamborghino bile alırdım lan ben.. valla küçük somalıli arkadaşım, düşündüm de biizm hanımı oraya göndersem daha ucuza gelir

annen nasıl iyiler mi.. bak eğer yolda giderken yeterince suyunuz ve ekmeğinizin olmaması nedeniyle çocuklardan birinini yolda bırakmak zorunda kalırsa sevgili sare teyze- ki olmaz böyle şeyler bu dünyada ama olursa- 'anne ben büyüyünce doktor olacam seni saraylarda yaşatacağım.. hastalandığında başucunda olacam' de bak kesin inanır lan.. 'inanmaz' deme inanır.. inanmayıp da ne yapacak lan.. buralarda bir laf vardır: umut fakirin ekmeği.. ye babam ye lan sen de .. ama fazla abartma.. ileri de şişko birini hangi kız ister ki..
ne 'bütün afrikalı kız çocukları şişman erkek ister' mi diyosun.. iahi çocuk.. çok komiksin.. very very funny..
neyse dediğim gibi bir gün annen seninle kardeşlerin arasında bir tercih yaparsa dediğimi yap.. zaten doktor olamazsan bile annen o günleri göremeden ölmüş bile olabilir.
ne? 'annemi bu seçim bile öldürür' mü diyosun.. sen de çok duygusal çıktın ha küçük afrikalı dostum.. az mantıklı ol.. güneş mi başına vurdu ne..
babana buradan ramhet diliyorum.. biliyorum baban bir kahramandı.. iç savaşta büyük kahramanlıklar gösterdi.. rahmetli..
neyse mektubumu burada sonlandırıyorum.. herkese benden chaww..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder